niedziela, 13 czerwca 2021

Frank Sinatra - My Way (HQ)

Przyszło do Króla trzech poddanych i z nich miał wybrać najlepszego do służby. 

Pierwszy był wysoki silny, 

drugi mądry i sprawny fizycznie, 

trzeci był drobnym Filistynem, któremu trudno zaufać. 

Najlepszy byłby silny, lecz ten poległ na zagadkach biesiadnych. 

Potem przy pytaniach o królestwo poległ drugi, który wciąż pokazywał że można lepiej i korzystniej prowadzić królestwo. 

W końcu Król pyta Filistyna o to samo, a ten w kółko: 

Ty Panie jesteś królem, jeśli mam głodować to będę; 

jeśli uznasz że jestem winny, to będę; 

jeśli wyślesz mnie gdziekolwiek, to twoja pieczęć królewska moją tarczą i ochroną. 

A jeśli zginiesz, pyta król? 

To zginę, Ty jednak będziesz pamiętał o mnie i o mojej rodzinie. 

Dobrze, powiedział Król. Postawię Cię moim namiestnikiem aż wrócę. 

Po powrocie... czy wiecie co się stało?

 

Papla se Antyk, antyczne paplanie "czy wszystkie buzie... już roześmiane?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz