sobota, 9 kwietnia 2011

otrzyj łzę


och kochanie przestań już i nie narzekaj
na ból i bałagan, na złe samopoczucie
spójrz o to jesteś, za kazdym rogiem coś jest
a to nowa ulica, albo ktoś, albo jakiś kwiat
a to wszystko, ot tak, jakby ktoś
kładł ci do stóp... cały, calusienki świat.
Patrz! na stację pociąg podjechał
niezapowiedziany? to co!
dla ciebie tam stoi i bez ciebie stać będzie
i nie ruszy az otrzesz łzy i nie wejdziesz
moze juz tak stać i stać dowoli
nic juz nam nie przeszkodzi
ani megafon, ani trzask
tylko wstań, och prosze tylko wstań
i spójrz mi w oczy, mocno i głęboko
i nic juz nam nie przeszkodzi
ani inny zapowiedziany bo tamto juz poszło
teraz gdy wszyscy odeszli na nowe stacje
my odbędziemy podróz do gwiazd
i tam tańczyć bedziemy ze az sił brak
tam ucztować i nigdy nie było aż tak
a ty kochana moja, dalej nie wierzysz?
oj tak tak
i nawet kto wcześniej się zabrał
nie bedzie miał lepiej niz ty
bo wezmą cię za rękę z ostanich ław
na tronie posadzą i bedziesz gwiazdą
mą gwiazdą poranną, nadziei jutrzenką
to i nawet zbledną te pierwsze
i rozpłyną się w jednym blasku
w świetle dnia gdy nadejdzie
i to za małą sprawą
drobiazgu na twym palcu
bo kto ma oblubienicę
nic więcej mieć nie musi
oj nie nie i nie daj sobie wmówić
ze nie jesteś moją ukochaną
i ze to ja wybrałem cię
a ty mnie
i ze życia za ciebie bym nie oddał
i że opuszcze cię na te chwile złe
ze dam odejść bo mnie nie chcesz
oj nie nie i nie daj sobie wmówić
ze inną chce
bo myslami wciąż jestem przy tobie
a ty w marzeniach do mnie wzdychasz
wiec wstań i patrz
tam pociąg dla ciebie stoi
i dopóki nie wsiądziesz świat istnieć bedzie
az uwierzysz ze przyszedłem po ciebie
bo włąsnie to ty jesteś mą gwiazdą poranną
i tylko ciebie chcę
...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz