niedziela, 10 kwietnia 2011

święta wojna

co zrobić aby ateizm królował na świecie?
-wytłuc innowierców! proszę ja ciebie

ale co zrobić, by ich... no tak... nie na ludzkich oczach?
hmm? aaa już wiem, pozakładamy rozmaite getta
i porozmieszczamy w róznych obozach
i tam bedziemy ich dokręcać, gwintować i mieszać
a gdy będą skrzypieć, skrzeczeć za smarem i pękać nawzajem
ważne mój drogi uczniu abyś ty nie pękał i cisnął na amen.

tak, ja jestem twój Bóg i jestem wielki
ty zaś jak moj pejcz i tłucz niewiernych
i nie biadol mi tu bo cię wywalę,
zobaczacz ilu mam do wyboru
i jaką mam u ludzi chwałe
nie muszę im nic dawać
tym bardziej od siebie
bo juz mają nienawiść
i jeden drugiemu zieje

więc jak? bedziesz mi słuzył
czy narzynką jedynie bedziesz?
wiec idź i czyń w imię moje
i nie musisz nic wiecej wiedzieć
ze gdzieś mam, i ciebie
i całe tałatajstowo drogie
i co z tego ze na końcu moze i się okaze
ze nie dla ateizmu tak cięzko charowałeś
a byłeś marionetką własnych rządz i marzeń
ja za sznureczki jedynie dla wrazeń

a ze innych
w to samo imię kłamliwe drażnie
tak jak inne getta przeciw tobie
tak uczniu chcesz być wielki
to musisz na to zasłuzyć
swoim zyciem zaświadczyć
i swoją krwią podpisać ze mi słuzysz
i słuzyć do smierci będziesz
i jak pies merdać ogonem
a jak nie to cię zatłukę
i tą krwią inne psy pokropię
by się bały o zycie swoje
i szczekały:
kto chce sprzeciwć się tej ludzkiej bestii,
ten żyć nie moze!

oddajcie jej pokłon,
nie inaczej jak walcząc o mienie swoje.
tak jak inni o swoje niebo o swój raj przekichany
albo o ziemię obiecaną gdzie lud mordowano.
dla swojej mordy by napchć tez swe głupie "ryło"
i bez komentarzy idż! do dzieła!
i czyń Judaszu co ci sie zamarzy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz